13-03-2012 | EXPIRA LA 12-04-2012
Job expirat
Principalele responsabilitati:
- dezvolta portalul intern al companiei;
- gestioneaza si dezvolta aplicatii interne ale companiei;
- urmareste activitatea si procesele companiei si propune aplicatii pentru facilizarea acestora.
Cerinte profesionale:
- student sau absolvent de studii superioare tehnice/informatice;
- cunostinte avansate HTML, PHP, JavaScript, Baze de date;
- experienta in analiza, intelegerea cerintelor specifice aplicatiilor WEB si implementarea acestora;
- experienta in pregatirea de rapoarte complexe;
- elemente design, prelucrare imagine;
Calitati personale:
- capacitatea de asimilare de noi cunostinte, autodezvoltare;
- capacitatea de diagnosticare, analiza si sinteza;
- tenacitate, perseverenta, adaptabilitate, obiectivitate, rigurozitate;
- spirit de echipa, capacitate de adaptare, receptivitatea la schimbare;
- autocontrol in situatii de stres, responsablilitate.
Constituie avantaj:
- cunoasterea platformei Unicenter ServiceDesk (Computer Associates);
- cunoasterea aplicatiei Crystal Reports;
- prezenarea unui portofoliu de aplicatii web dezvoltate individual sau in participare;
- certificări de specialitate recunoscute internaţional.
Beneficii:
- mediu de lucru profesionsional, echipa tanara, dinamica
- salariu atractiv, bonusuri in functie de performate
- abonament servicii medicale
- laptop, telefon
Incepand cu anul 2005 cand 2K Telecom a devenit membru al grupului IT Asesoft, compania a cunoscut o evolutie fulminanta ajungand in 3 ani unul dintre cei mai important operatori de telecomunicatii din Romania pe zona de retele private virtual.
2K Telecom opereaza o retea nationala cu acoperire in majoritatea oraselor si localitatilor cu peste 10000 de locuitori, construita peste tehnologie de ultima generatie si echipamente de top, infrastructura ce permite furnizarea de servicii de date/voce/video de mare capacitate destinate clientilor business.