PROCESS ENGINEER- LOCATED IN OTOPENI

DHL International Romania

21-03-2010 | EXPIRA LA 27-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Engineering degree.
Minimum 3 years of experience in process engineering field.
Experience in methods, performance measurement and implementation of productivity improvement changes.
Good analytical skills and sound judgement.
Good communication and interpersonal skills.
Good command of English
Good computer skills
Excellent problem solving skills
Hard working capacity
Persuasiveness and very good communication skills


CERINTE

- Lead the evaluation of existing working practices and promote the best identified to move the company towards a more standardised and efficient operation.
- Co-ordinate productivity measurement works carried out by countries and build a regional process improvement task force.
- Develop the function of Productivity Improvement to ensure the tools and techniques are constantly adapted to the latest operational changes and always appropriate to the business
- Decide/propose on operational areas to be studied, propose work plans to the Process Engineering Manager and ensure that objectives are met within the agreed deadlines
- Develop and promote regional productivity models that establish productivity targets for DHL sites and allow the identification of best performing facilities.


DESCRIEREA FIRMEI

DHL este incepand cu 2002 parte a grupului Deutsche Post Word Net alaturi de companii precum Danzas si Deutsche Post Euro Express. Unul dintre cele mai puternice brand-uri de pe piata mondiala DHL a devenit marca intregului grup incorporand toate celelalte brand-uri legate de serviciile de transport. Astfel, serviciile de curierat expres si logistica furnizate de catre membrele grupului sunt impartite in patru divizii: DHL Express, DHL Freight, DHL Danzas Air & Ocean si DHL Solutions.

DHL este liderul mondial al pietei de curierat expres si logistica ce ofera clientilor sai solutii inovatoare adaptate la nevoile lor dintr-o singura sursa. Cu o experienta dovedita in domeniul solutiilor curieratului rapid expres international, aerian, naval si rutier, DHL combina acoperirea intinsa a retelei sale cu o buna intelegere a pietelor locale. Reteaua DHL acopera peste 220 de tari si teritorii din intreaga lume si deserveste peste 1 milion de clienti. DHL detine tehnologie de ultima ora, iar cei peste 150,000 de angajati incearca sa depaseasca asteptarile clientilor oferind garantia unor servicii rapide si de incredere.

In Romania inceputul a fost in 1991, cand DHL vine pe piata locala cu un serviciu de curierat rapid si performant, intern si international, pentru colete si documente.
Achizitionarea unor tehnologii de ultima ora si imbunatatirea continua a serviciilor au constituit intotdeauna prioritatea numarul 1 pentru DHL. Acesta este si motivul pentru care a ajuns sa domine piata romaneasca a curieratului rapid, cu o infrastructura formata din 260 de angajati, 23 statii, un avion dedicat si o flota de peste 100 de autovehicule care deservesc reteaua DHL pe intreg teritoriul tarii. Inca de la inceput DHL este liderul pietei de curierat expres din Romania avand in prezent o cota de piata de 57%.

Serviciile oferite de DHL pe piata din Romania au la baza serviciile de curierat rapid international in sistem , precum: transport de documente (DOX, XPD)si colete (WPX), Import Expres, Transport Collect, transport de documente cu timp de livrare definit (TDD), Transport rutier de colete ( Road Express, Groupage, FTL, LTL), servicii de transport Cargo, servicii complexe de logistica SPC, Asigurarea expedierilor de tip document si colet in reteau DHL.

Toate serviciile furnizate de DHL Romania au la baza criterii de eficienta si calitate riguros stabilite. Astfel apreciem ca toate serviciile oferite au la baza cerinte clar exprimate de catre clientii nostri. Calitatea serviciilor oferite reprezinta o prioritate a strategiei DHL Romania; in aceast sens DHL a obtinut in anul 1998 certificarea calitatii serviciilor ISO 9002 acordata de catre compania de audit Lloyd's. In anul 2002 DHL este prima companie de curierat expres international din Romania ce primeste certificatul ISO 9001/2000.

Pentru DHL oamenii sunt cel mai important bun al companiei, iar Departamentul de Resurse Umane devine o piesa esentiala in sprijinirea obiectivelor strategice ale companiei. Aceasta perspectiva este transpusa in practica prin recrutarea de profesionisti pe baza unui set de competente bine definit, recompensand performanta si incurajand asumarea deplina a responsabilitatii in cazul slabei performante, promovand flexibilitatea si colegialitatea la locul de munca si pastrand integritatea comunicarii.
DHL investeste in oameni si dezvoltarea lor, programe de cursuri, de evaluare si dezvoltare a personalului sunt investitii pe termeni lung, de pe urma carora beneficiaza toate cele trei parti aflate in relatie directa pe piata: client - angajat - organizatie.

Astazi, cand spui DHL, spui seriozitate, profesionalism si rapiditate. Inseamna increderea intr-un lucru bine facut, certitudinea ca orice detaliu este prevazut si pus la punct.

DHL. WE MOVE THE WORLD!