Job expirat
- Coordonarea echipei de ServiceDesk.
- Obtinerea de informatii suplimentare privind problemele reclamate de catre clienti, atunci cand este cazul.
- Rezolvarea problemelor reclamate de client.
- Realocarea problemelor c¿tre persoanele responsabile.
- Crearea de analize si rapoarte periodice privind problemele, cauzele aparitiei acestora, recomandari de rezolvare.
- Raportarea orelor lucrate pe task-uri si proiecte
- Experienta in suportul tehnic de aplicatii software ERP – minim 2 ani, sau experienta in coordonarea activitatii de suport tehnic – minim2 ani.
- Fire sociabila, deschisa.
- Aten¿ie acodat¿ detaliilor.
- Capacitate de sinteza.
- Capacitate de lucru in situatii de criza.
- Capacitatea de a rezolva rapid probleme.
- Capacitate de coordonare si management a echipei de support.
-Pachet salarial motivant;
-Bonusuri in functie de realizari;
-Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant.
Dupa o perioada de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata in 2005, Grupul RTC s-a concentrat, in 2006, pe consolidare si crestere organica.
Incepand de anul acesta, RTC Holding functioneaza intr-o noua structura organizatorica: 10 divizii puternice, cu o forta mai mare de actiune si cu o dinamica deosebita. Fiecare din cele 11 divizii are un management propriu si o strategie clara de dezvoltare; diviziile sunt conduse de un Presedinte si mai multi vicepresedinti, ce au ca suport un staff specializat pe mai multe domenii de expertiza.