Job expirat
- negociaza cu clientii in situatii de neplata o solutie amiabila exigenta si adaptata
- aplica strict regulile si procedurile companiei
- supravegheaza calitatea comunicarilor cu clientul si interlocutorii externi
- respecta principiile companiei in privinta convorbirilor telefonice
- stabilieste un contact direct si personalizat cu clientii aflati in situatie de neplata
- adopta tonul potrivit, curtenitor, neutru si ferm in vederea negocierii si respecta clientul
- determina motivul neplatii, analizeaza situatia exacta a clientului
- incheie un acord realist, fiabil si consolidat printr-o plata imediata optimala
- organizeaza continuarea acordurilor de plata printr-o analiza riguroasa
- studii medii (cel putin)
- cunoasterea limbii engleze constituie avantaj
- cunostinte operare PC
- persoana matura
- excelente abilitati de comunicare si relationare
- experienta in relatia cu clientii
- experienta de minim 6 luni in colectare sume restante
- atitudine orientata catre client
- flexibilitate in realizarea sarcinilor specifice postului
- atentie la detalii
- obisnuinta de a lucra cu cifre
- atitudine pro-activa
- viziune globala asupra afacerii
- spirit de echipa
- rezistenta la activitate in conditii de stres
Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie internationala de servicii financiare alaturi de o echipa tanara;
Oportunitati de training in interiorul firmei.