Job expirat
-Construirea, creeaza si gestioneaza imaginea publica a agentiei,gestioneaza relatiile organizatiei cu mass-media in calitate de purtator de cuvant
-planificarea de programe specializate care incep cu analiza problemelor si oportunitatilor, definirea scopurilor programului, recomandari si planificare de activitati si, implicit, masurarea rezultatelor activitatilor intreprinse in cadrul programului.
-intretine permanent legatura cu managementul organizatiei sau cu clientul pentru care lucreaza. activitati de scriere si editare de materiale pentru diferite categorii de public
- cultivarea si mentinerea unor relatii bune de colaborare cu mass-media
- crearea identitatii de companie/corporatie cu mijloacele publicitatii corporate, prezentarea cu precadere a elementelor de identificare a companiei
-evaluarea programului, activitate intreprinsa in vederea determinarii viitoarei strategii in cadrului programului de Relatii Publice conceput
Experienta intr-o agentie de publicitate si intr-un dep. PR, min. 2 ani.
Pachet salarial atractiv
Agentie de Publicitate