PR Marketing Manager

Dizzkount

22-11-2010 | EXPIRA LA 28-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Dezvolta strategia de comunicare si marketing si monitorizeaza tot procesul de comunicare la nivel intern si extern.
• Lucreaza indeaproape cu managerul general, managerii de departamente si agentii pentru a dezvolta aceasta strategie in concordanta cu viziunea si nevoile organizatiei.
• Participa la planificarea strategica si la stabilirea obiectivelor activitatilor de promovare, precum si a bugetului departamentului;
• Dezvolta strategia de comunicare interna si externa;
• Dezvolta si standardizeaza instrumentele necesare comunicarii interne si externe;
• Dezvolta raportul anual, buletinele informative si a altor materiale promotionale ale
organizatiei;
• Dezvolta media planul, organizeaza evenimente media si dezvolta o relatie cu mass media;
• Realizeaza articole de presa si mapele de presa;
• Propune si dezvolta ideile creative pentru campaniile de promovare;
• Revizuieste, actualizeaza, modifica si promoveaza continutul site-ului agentiei si a altor platforme;
• Promoveaza activitatile organizatiei folosind instrumente de tip “social media” pentru a face organziatia cunoscuta;
• Participa la negocierea si incheierea contractelor specifice departamentului (cu furnizorii de design, de productie publicitara, de media planning&buying, cu organizatorii de evenimente etc.);
• Identifica noi oportunitati de aparitii media sau mijloace media de difuzare a mesajelor potrivit grupului tinta;
• Propune evenimente de PR, stabilind si urmarind atingerea unor obiective care sa contribuie la sustinerea programelor;
• Realizeaza si tine la zi baze de date cu contactele organizatiei: parteneri, aparitiile media, campanii, oferte, publicatii si emisiuni de specialitate, oameni de presa s.a.;
• Mentine si dezvolta relatiile profesionale cu colaboratorii (parteneri de publicitate, trusturi de presa, televiziunile locale si nationale, etc.)
• Pregateste participarea la workshop-uri, targuri nationale si elaboreaza studii de impact ale partenerilor noi care se doresc in portofoliul companiei.


CERINTE

•3-5 ani experienta in comunicare, marketing si relatii publice; prezinta un atuu experienta in domeniul turismului sau in servicii;
• Abilitati excelente de comunicare, completate de capacitatea de a adapta mesajul in functie de grupurile tinta;
• Abilitati excelente de redactare;
• Abilitati excelente de comunicare verbala;
• Abilitatea de a lucra cu mass media/alti parteneri si a dezvolta si consolida astfel de relatii;
• Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata pe rezultat, cu abilitati organizatorice
• Studii superioare, de preferinta marketing (specializarea turism) si/sau comunicare;
• Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point si alte programe de design) si in utilizarea internetului;
• Foarte buna cunostere a limbii engleze (scris si vorbit).


BENEFICII OFERITE

Pachet motivant detaliat la interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

Dizzkount

Firma noastră promovează o cultură care reflectă ceea ce cineva ar vrea intr-o companie: un mediu de open-minded, care permite oamenilor noştri să se simtă ca acestia sunt o parte din ceva mare - indiferent de ce pozitie deţin.