Post administrativ full-time / Secretariat, Asistent manager

Confidential

13-02-2012 | EXPIRA LA 15-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Administrative-secretariat 75%

- activitati de protcol: primirea si servirea musafirilor, GM
- raspuns interfon si primire/receptie musafiri/clienti, precum si directionarea acestora catre persoana responsabila
- raspuns/gestionare telefon/fax , directionare apeluri telefonice sau oferirea informatiilor de baza
- verificat mail si directionare catre persoanele responsabile sau salvarea datelor necesare in baza de date, gestionarea/salvarea contactelor in baza de date corespunzatoare, cunostinte Outlook obligatoriu !
- evidenta si efectuare cumparaturi administrative, consumabile, produse protocol
- verificare curatenie sediu si pregatirea salilor de castinguri/interviuri/sedinta/GM
- alte activitati specifice de secretariat si administrative (verificare cutie postala, receptie documente, printare/copii xerox documente, receptie/inregistrare, organizare si transmitere documente )
- efectuare plati utilitati si administrative
- inregistrarea persoanelor noi in baza de date, indrumarea acestora pentru completarea corecta a fiselor si fotografierea lor
- ordonarea si arhivarea acestor fise si fotografii- introducerea in calculator si verificarea corectitudinii acestora
- inregistrarea fiselor de casting si a celorlalte documente rezultate in urma castingurilor sub indrumarea superiorulul ierarhic

Contabilitate-25%

- preluarea si transmiterea la /de la banca a documentelor financiar- contabile(extrase cont, op-uri samd)
- efectuarea platilor administrative si catre diversi furnizori/colaboratori la banca
- centralizarea si verificarea corectitudinii documentelor contabile primare primite de la colegi si colaboratori/furnizori/administrative cum sunt: facturi, chitante, deconturi
- inregistrarea si arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile receptionate si verificate
- transmiterea acestora la departamentul financiar - contabil
- rezolvarea problemelor minore aparute cu receptia/verificarea /clasificarea acestor documente


CERINTE

- aspect fizic placut, dar profesional-business si neaparat inteligenta , cu o minte brici si abilitati excelente de comunicare deoarece este cea care contribuie la imaginea publica a firmei . Ea reprezinta prima imagine a agentiei, prima persoana cu care se intra in contact la venirea in agentie (stim cu toti ca prima impresie conteaza; imaginea pe care o creeaza secretara este extrem de importanta )
- o persoana educata si educabila, cu mult bun-simt, neaparat ordonata si extrem de atenta la detalii
- fff energica, cu o vointa de fier, foarte ambitioasa, nu agreem persoanele delasatoare
- pozitiva, mereu zambitoare, atitudinea de la receptie este extrem de importanta, foarte draguta si amabila
- initiativa in implicarea si in rezolvarea diverselor probleme care pot aparea
- sa poata sa identifice cu rapiditate mai multe solutii dintre care sa o aleaga pe cea mai buna
- sustinerea colegilor in atingerea obiectivelor si realizarea deadlinurilor, saritoare
- capacitate de rezistenta la stres si abilitati multitasking
- studii superioare
- outlook-office obligatoriu !
- rapiditate de dactilografiere
- limba engleza
- cunostinte minime de contabilitate primara
- permisul auto este un plus


BENEFICII OFERITE

- sediu central, mediu de lucru placut, echipa tanara si vesela
- posibilitatea de participare la diverse evenimente in care este implicata compania/personalul agentiei
- bonusuri/discounturi la saloanele/ de infrumusetare / clinicile partenere
- sedinte gratuite cu colaboratorii agentiei: sedinta de styling vestimentar, make-up, hair styling, nutritie samd
- salariu fix, intre 200 - 400 euro
- bonus de performanta
- Program de lucru: Luni - Vineri, 9:30 - 18:30 (cu pauza de masa)
- posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale si posibilitati de promovare