Personal hotelier pentru cocktailuri, banchete, receptii, conferinte, nunti ( hoteluri de 4-5 stele si restaurante de top din Bucuresti)

G&G International Recruitment

09-12-2010 | EXPIRA LA 15-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

ALATURA-TE ECHIPEI DEJA FORMATE !!!!

Pentru clientii nostri, hoteluri de 4-5 stele si restaurante de top din Bucuresti, recrutam bucatari, patiseri, ospatari si barmani pentru organizarea de evenimente in interiorul locatiilor in care acestea isi desfasoara activitatea. Tipurile de evenimente organizate de clientii nostri pot fi cocktailuri, banchete, receptii, conferinte, nunti, zile de nastere si variaza ca dimensiune de la 50 pana la 1.000 clienti.


CE VA OFERIM !
Oportunitatea ca in timpul liber sa aveti posibilitatea unor venituri suplimentare ; Posibilitatea dezvoltarii experientei profesionale in diferite medii organizationale la standarde de servire si preparare de inalt nivel; Oportunitatea ca odata inscrisi pe acest program sa va putem garanta pe viitor participarea la cel putin 2 evenimente/saptamana ; in cazul in care timpul va permite va putem garanta participarea la cel putin 4-8 evenimente/luna ; castigurile vor fi mult peste nivelul dvs de salarizare lunar paricipand doar la cateva evenimente/luna. PROGRAM DE LUCRU FLEXIBIL in concordanta cu optiunile dvs: incepand cu 4 ore pana la 12 ore.

Cine stie, poate veti ajunge sa faceti o CARIERA din acest program!!!!!!


CERINTE

Recrutam persoane cu prezenta impecabila, entuziaste, pasionate si motivate individual, cu initiativa si spirit de echipa, increzatoare in fortele proprii, profesionista si orientata catre client; cunoasterea unei limbi straine este considerata avantaj; experienta in hoteluri de 4-5 stele sau in restaurante fine dinning; experienta in serviciul a la carte cat si experienta in evenimente;


CAND?
In special sambata sau duminica, dar exista posibilitatea organizarii unor evenimente si in cursul saptamanii.


CUM?
Puteti trimite aplicatia dvs si/sau cv’ul la mihaela@ihrc.ro; eligibili pentru acest proiect momentan numai persoanele cu domiciliul in Bucuresti!!!!! In viitor si din alte orase!!!
Detalii suplimentare puteti obtine la tf : (021) 201 56 30 – responsabil proiect : Mihaela Joian, IHRConsultant


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 2001, G&G este deja un nume binecunoscut in randul societatilor de resurse umane atat pe piata locala cat si internationala, avand 6 ani de experienta in furnizarea serviciilor de recrutare si selectie de personal in domeniul HoReCa (hotel, restaurant, catering) pentru toate departamentele si orice nivel de competenta profesionala.

Echipa noastra, formata din consultanti interni si externi cu experienta si pregatire profesionala in psihologie organizationala, specializata in resurse umane, este condusa de aceleasi principii etice bazate pe confidentialitate, impartialitate, obiectivitate, onestitate, profesionalism, total dedicata finalizarii oricarui proiect la nivelul asteptarilor dvs.

Investitiile facute de G&G in cei 6 ani de activitate in dezvoltarea parteneriatelor atat cu societati de acelasi profil din tara si strainatate, cat si cu profesionisti ce activeaza in domeniu, ne ofera posibilitatea de a propune pachete calitative de servicii in domeniul HoReCa.

Noi reintoarcem promisiunea facuta partenerilor prin obtinerea capitalului de resurse umane de care au nevoie pentru atingerea obiectivelor strategice propuse sau prin identificarea unui loc de munca corespunzator pregatirii profesionale si abilitatilor interpersonale.

Experienta, echipa si serviciile noastre ne recomanda ca fiind ceea ce dvs. cautati.