Job expirat
In numele clientului nostru, o casa de avocatura moderna – cu un renume in Bucuresti, recrutam pentru pozitia de PERSONAL ASSISTANT.
Responsabilitati:
- Realizare legaturi telefonice
- Procesare a coresponden¿ei primite ¿i trimise
- Rezervari camere de hotel ¿i procurare bilete de avion(tara si strainatate)
- Fotocopii, indosarieri
- Administrare a s¿lilor de sedinta (rezervarea salilor, protocolul)
- Respectare a disciplinei ierarhice, a circula¿iei corecte a informa¿iei
- Alte sarcini de serviciu trasate de ¿eful departamentului, legate de domeniul s¿u de activitate
- Absolvent(a) studii superioare(preferabil Litere)
- 1-2 ani experienta in domeniu
- Limba englez¿ - scris, citit, vorbit - foarte bine
- Cunostinte operare PC
- Prezenta agreabila si profesionista
- Abilitati de comunicare, limbaj impecabil, diplomatie
- Orientare catre solutii, atentie distributiva, rabdare
- Adaptabilitate, spirit de organizare ¿i capacitate de lucru cu oamenii
- Seriozitate, punctualitate, confidentialitate, simt al responsabilitatii
Pachet salarial atractiv si oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa profesionista si de a dezvolta o cariera intr-un mediu distins si dinamic.
We believe that what we do, we do well. We are proud of the services we offer, the team we have created and the results we achieve. Every person and project is unique, by offering a flexible and communicative approach we continuously exceed expectations, fulfil our professional goals and deliver.