OPERATORI CALL CENTER- PROIECTE IN LIMBA ROMANA

ABC Human Capital

26-11-2007 | EXPIRA LA 26-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie tanara si dinamica, a carei misiune este de a asigura excelenta in domeniul “relatiilor cu clientii” si de a deveni un partener de incredere pentru dezvoltarea afacerii.
Clientul nostru ofera servicii de call-center inbound si outbound si are diverse proiecte pentru Romania si pentru piata internationala.

Responsabilitati:
- preluarea si initierea apelurilor telefonice in sistem infoline, customer care, telemarketing, survey-calls,
- preluarea email-urilor si a faxurilor pentru sistemele de infoline si customer-care,
- oferirea de informatie documentatata in domeniul managementul relatiei cu clientii realizata in sistem outbound si inbound.


CERINTE

- experienta in servicii outbound de tip telesales, lead generation,
- abilitati de comunicare situate la un nivel superior,
- capacitate de acumulare de noi informatii si de utilizare a acestora in serviciile oferite,
- cunostinte de operare PC


BENEFICII OFERITE

salariul motivant care poate sa creasca si in functie de atingerea obiectivelor,
bonusuri in functie de proiect (pentru companiile de outbound),
posibilitatea de perfectionare,
posibilitatea de-a lucra intr-un mediu de lucru tanar si profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.