OPERATORI CALL CENTER LIMBA ITALIANA– Cod Ref. CIT

IPSOS INTERACTIVE SERVICES

14-08-2007 | EXPIRA LA 13-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contactarea persoanelor din baza de date oferita de client pentru realizarea de interviuri telefonice in limba italiana, prin metoda CATI (computer assisted telephone interviews).
Consemnarea raspunsurilor primite, intr-un program (soft) specializat.


CERINTE

Educatie: absolvent studii medii; student/absolvent de studii superioare;
Limbi straine cunoscute: Limba ITALIANA;
Cunostinte PC minime;
Aptitudini de comunicare excelente, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa.


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea unui start bun in cariera, alaturi de o echipa tanara;
Oportunitati de training in interiorul firmei;
Program de lucru flexibil;
Salariu motivant - platit in functie de numarul de ore lucrate;
Bonuri de masa;
Facilitati de sport si recreere.


DESCRIEREA FIRMEI

Ipsos Interactive Services CATI (IIS CATI) face parte din Grupul Ipsos, numarul 3 mondial in domeniul cercetarii de piata.

Grupul Ipsos are o echipa de peste 6000 de angajati in 47 tari si desfasoara proiecte de cercetare la nivel mondial. IIS CATI, cu punct de lucru in Bucuresti, numara in prezent 80 de angajati. Activitatea specifica a firmei consta in efectuarea de sondaje de opinie, telefonice, asistate de calculator.

Ipsos Interactive Services CATI este, prin intermediul Grupului Ipsos, afiliata la organizatiile profesionale de cercetare de piata AIMRI, ESOMAR si EFAMRO.