Operatori Call Center Limba Italiana

IPSOS INTERACTIVE SERVICES EUROPE

10-07-2006 | EXPIRA LA 16-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Contactarea persoanelor nominalizate in baza de date;
* Sustinerea de interviuri telefonice asistate de calculator, bazate pe un script standard.
* Consemnarea raspunsurilor primite
* Pe langa script, operatorul va trebui sa relationeze cu respondentul (vorbire libera).


CERINTE

* Educatie: student/absolvent de studii superioare(de preferat)
* Limbi straine: Limba ITALIANA nivel avansat;
* Cunostinte PC: Microsoft Office;
* Experienta anterioara in call center ori in relationare cu clientii constituie un avantaj;
* Aptitudini de comunicare excelente, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa;
* Atitudine orientata catre client.


BENEFICII OFERITE

* Posibilitatea unui start bun in cariera, intr-un mediu occidental si alaturi de o echipa tanara;
* Accesul la tehnologie avansata;
* Oportunitati de training in interiorul firmei;
* Program de lucru compatibil cu studiile
* Salariu motivant, in functie de performante si de vechimea in munca.


DESCRIEREA FIRMEI

Ipsos operates a Bucharest office dedicated to leading edge Internet research. Ipsos Interactive Services offers a full line of state-of-the-art Internet research