Operatori call center

Mellon Romania

27-07-2008 | EXPIRA LA 02-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ca participanti la BANK CUSTOMER CONTACT ACADEMY, angajatii nostrii parcurg mai multe roluri care le permit sa cunoasca in detaliu cerintele specifice ale activitatilor respective din sectorul bancar.
- Tele-marketing/sales: promovarea si vanzarea prin telefon a cardurilor de credit si a creditelor bancare
- Customer Support: preluarea apelurilor clientilor si furnizarea informatiilor necesare
- Collection: contactarea telefonica a persoanelor cu intarzieri sau restante de plata a ratelor la carduri de credit sau credite
- Back-office: colectarea prin curieri a documentelor necesare dosarelor de creditare, verificarea dosarelor si transmiterea lor catre banca


CERINTE

Colegii nostri sunt studenti care reusesc, datorita programului flexibil, sa imbine facutatea si castigarea de experienta profesionala in Contact Center-ul nostru. De asemenea, se remarca prin foarte bune abilitati de comunicare, claritate in exprimare, putere de convingere, atentie la detalii si, nu in ultimul rand, excelente abilitati de lucru in echipa.

Daca si tu esti ca ei si vrei sa ni te alaturi, asteptam CV-ul tau si te vom invita sa ne cunosti!


BENEFICII OFERITE

- Salariu de baza atractiv, existenta unei scheme de crestere progesiva a salariului si acordarea bonusurilor de performanta
- Interactiunea directa cu mediul bancar constituie o excelenta rampa de lansare in crearea unei cariere in acest domeniu
- Perfectionare profesionala prin participarea la trainguri - atat tehnice cat si de soft-skills - si prin lucrul efectiv alaturi de o echipa de profesioanisti
- Desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru placut, utilat modern si menit sa te ajute in desfasurarea activitatii zilnice
- Contract de munca pe perioada nedeterminata


DESCRIEREA FIRMEI

MELLON ROMANIA SA este parte integrata a Grupului MELLON INTERNATIONAL cu sediul la Atena, grup prezent in 11 tari si avand peste 3,000 de angajati. Functionam in Romania din anul 2001 si am stabilit in acesti ani relatii de parteneriat pe termen lung cu 12 banci. Pentu mai multe detalii, te invitam sa vizitezi www.mellongroup.com sau www.mellon.com.ro.

Pentru angajatii sai, MELLON ROMANIA SA organizeaza BANK CUSTOMER CONTACT ACADEMY, un proces de training hands-on pentru viitori specialisti in departamentele de interactie cu clientii ale bancilor din Romania: Tele-marketing, Sales, Customer Support, Collection si Back-office. Aceasta este o oportunitate de a lucra si in acelasi timp de a invata intr-unul dintre Contact Centrele cu cea mai inalta recunoastere profesionala (Contact Center World Awards), care deserveste de multi ani sectorul bancar din Romania.

Cu multi dintre angajatii sai lucrand la sediile bancilor partenere in proiecte de Business Process Outsourcing, Mellon Romania SA prezinta in mod continuu bancilor partenere candidati pentru angajare, ca parte a relatiei de parteneriat pe termen lung cu acestea.