Operatori Call Center

Teamnet International S.A

18-03-2008 | EXPIRA LA 17-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor telefonice si mailurilor de la clienti si solutionarea cererilor acestora prin oferirea unor informatii explicative despre produsele si serviciile companiei;
- Inregistrarea informatiilor intr-o baza de date;
- Se ofera training.


CERINTE

- Excelente abilitati de comunicare, claritate in exprimare;
- Voce foarte placuta;
- Rezistenta la stres;
- Atitudine orientata catre client;
- Studii: student sau absolvent de studii superioare;
- Bune cunostinte de operare PC: Word, Excel, internet;
- Rapiditate la tastare pentru editare de raspunsuri catre clienti;
- Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu.


BENEFICII OFERITE

- contract pe perioada nedeterminata cu posibilitatea dezvoltarii carierei pe diverse pozitii din cadrul companiei;
- asigurare medicala si pensie privata;
- lucrul intr-o echipa cu standarde profesionale inalte.


DESCRIEREA FIRMEI

TeamNet International, companie de dezvoltare software cu peste 6 ani de experienta si 150 de specialisti, membri ai grupului Asesoft, parteneri Oracle, parteneri Gold Microsoft, certificati ISO 9001:2000.

TeamNet este orientata spre perfectionarea continua a membrilor sai.
Dezvoltarea personala si profesionala a membrilor TeamNet este o valoare importanta a culturii noastre organizationale.Membrii TeamNet sunt instruiti permanent pentru a fi la curent cu cele mai noi tehnologii IT.

Scopul nostru este sa oferim solutii IT, folosind cele mai noi tehnologii pentru imbunatatirea productivitatea, eficienta si performanta afacerii clientilor nostri.