Operatore call center, Bucarest (rif. BOCC0507)

Quanta Resurse Umane SRL

09-05-2007 | EXPIRA LA 08-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- contattare telefonicamente clienti/potenziali clienti sulla base di script gia preparati per ottenere i dettagli di contatto o per vendere libri e corsi
- registrare nomi, indirizzi, funzione, acquisiti e risposte del clienti contattati
- presentare prodotti e servizi e rispondere alle domande dei clienti relativi ad aziende target


CERINTE

- persona comunicativa, con predisposizione all'ascolto
- ottima conoscenza della lingua italiana
- abilita di utilizzare internet e posta elettronica
- voce piacevole, dizione chiara
- chiarezza nell'esposizione


BENEFICII OFERITE

stipendio motivante
periodo di formazione iniziale
sede centrale


DESCRIEREA FIRMEI

Quanta Resurse Umane este filiala romana al grupului Quanta, a patra societate italiana ca dimensiune in sectorul resurselor umane.
Cu sediul central in Milano, certificata ISO 9001 pentru procedurile sale organizatorice, Quanta este astazi structurata cu 35 sucursale in Italia, o societate in Elvetia, doua sedii in Statele Unite si, din 2002, o firma in Romania, Quanta Resurse Umane.
Quanta Resurse Umane ofera intraga gama de servicii a grupului, orientindu-se in mod special spre societatile italiene prezente in Romania.
Prin sediile sale din Bucuresti si Timisoara, societatea ofera urmatoarele servicii:
- Plasare de personal pe perioada determinata in Romania
o Selectam personalul urmarind cerintele clientului, il evaluam si il angajam la Quanta Resurse Umane, pentru a-l detasa clientului care-l solicita;
o Aceasta modalitate de plasare de personal, denumita ?detasare? prin legea romana, beneficiaza de citeva avantaje clare pentru client
1) flexibilitate
2) simplitate
3) avantaje financiare
4) avantaje fiscale
- Selectie si plasare de personal pe perioada nedeterminata in Romania
o Folosind propria metodologie si propria baza de date, Quanta va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului disponibil si candidatul propus, efectuind astfel preselectia necesara
o Clientul negociaza direct cu candidatul conditiile salariale si cele sociale
- Selectie de pozitii Top (Executive Search)
o Divizia ?Executive Search? al lui Quanta va poate ajuta sa selectati cei mai buni profesionisti disponibili pe piata
- Plasare de personal in strainatate
o Pe cat posibil, urmarind prevederile legale in vigoare, Quanta ofera societatilor straine posibilitatea angajarii de personal calificat pentru proiecte precize sau perioade determinate.
- Formare si gestiune de personal
- Plasare de personal pentru domeniul sanitar in clinici si spitale in Italia
Portofoliul de clienti Quanta este compus de societati multinationale, in special italiene, dar si de banci, firme de prestari servicii, si intreprinderi mici si mijlocii ce opereaza in diferite sectoare comerciale.
Quanta se caraterizeaza, atit in Italia cit si in Romania, prin prestari servicii de calitate superioara:
1) o baza de date cu peste 1.400 de profiluri profesionale
2) toti candidatii propusi clientului sunt, in mod obligatoriu, preintervievati de Quanta
3) utilizam diverse modalitati de selectie a candidatilor, pentru a descoperi si stabili contacte cu persoane la care clientul nu ar fi avut posibilitatea sa acceada
4) oferim un time-to-market foarte competitiv
5) practicam o politica de pret transparenta si clara
In Italia, Quanta are o baza de clientii foarte mare, printre care sunt Vodafone, Fastweb, si chiar Camera Deputatilor, iar in Romania am servit firmele ca SnamProgetti, ItalStrade, Chicco, Auto italia.