13-05-2016 | EXPIRA LA 12-06-2016
Job expirat
Obiective de performanta:
- Gradul de satisfactie al clientului.
- Nivelul serviciului.
- Timpul mediu de tratare al apelurilor.
- Solutionarea cazului in primul apel.
- Numarul de vanzari realizate, raportat la numarul de apeluri efectuate.
Rolul postului: promovare telefonica catre clientii existenti, a serviciilor care nu sunt incluse in pachetul deja achizitionat.
Profilul candidatului trebuie sa includa:
- Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj)
- Experienta anterioara in call center/consumer care sau customer service nu este neaparat obligatorie
- Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane
- Cunostinte de baza de operare PC-pachetul MS Office
- Facilitati de exprimare verbala si scrisa
- Abilitati de comunicare, vanzare si negociere
- Capacitate de focalizare pe detalii
- Rezistenta la lucru in conditii de stress
- Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt
Locatie post: Sector 6, Bucuresti
Norma de lucru: Program part time sau full time. Daca optati pentru program part time, va rugam sa aveti in vedere ca primele 3 saptamani veti avea un training (platit) full time.
Program de lucru: L-V, 8h/zi in intervalul orar 08.00 – 20.00. Turele se vor stabili impreuna cu superiorul direct, existand deschidere si flexibilitate in stabilirea acestora.
Pachetul financiar include: parte fixa motivanta, bonuri de masa si un sistem de comisionare excelent, in functie de obiectivele de performanta (sistemul de bonusare poate ajunge pana la 1000 Euro)
Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!
Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal
Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.
Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar
In situatia in care din diverse motive cum ar fi:
activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a
societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite
In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal
Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:
Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;