Job expirat
• Prezentarea si promovarea prin telefon a produselor si serviciilor companiei pentru clientii alocati;
• Identificarea nevoilor clientilor, personalizarea si adaptarea ofertelor la cerintele si nevoile acestora;
• Dezvoltarea permanenta a relatiei cu clientii, in scopul atingerii obiectivelor de business;
• Rezolvarea eventualelor probleme aparute la clienti in colaborare cu celelalte departamente;
• Monitorizarea creditului clientului si recuperarea creantelor;
• Respectarea rutei zilnice de apeluri si indeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea;
• Realizarea de analize si rapoarte despre activitatea depusa;
• Propunerea catre seful ierarhic a strategiilor de acordare a discounturilor specifice fiecarui client in parte;
• Realizarea targetului de vanzari si indeplinirea altor obiective stabilite de catre managerul direct.
• Absolvent studii superioare;
• Experienta min. 6 luni intr-o pozitie similara. Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic;
• Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
• Abilitati de vanzare si negociere;
• Cautarea informatiei;
• Orientare catre client si construire de relatii;
• Orientare catre rezultat;
• Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel.
Europharm Holding este unul dintre cei importanti distribuitori ai pietei romanesti de produse farmaceutice. Reteaua de distributie este alcatuita din 11 depozite certificate conform standardului de calitate ISO 9001/2000.
A veni in intampinarea CLIENTULUI este cea mai importanta preocupare a noastra. In acest demers, punctele noastre forte sunt serviciile de calitate, know –how-ul si experienta acumulata. Distributia este o activitate complexa si pentru a fi competitivi, standardul dupa care ne masuram este EXCELENTA.
Daca doresti sa faci parte dintr-o companie ale carei valori sunt ETICA, profesionalismul, spiritul antreprenorial si orientarea catre clienti, atunci alatura-te ECHIPEI NOASTRE.
Mereu impreuna, cu un pas inainte!