OPERATOR TIPAR DIGITAL

Adecco Romania

15-05-2007 | EXPIRA LA 14-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principale atributii:
- printeaza comenzile conform planificarii, fiselor de urmarire si specificatiilor tehnice;
- verifica din punct de vedere al calitatii produsele printate conform procedurilor si instructiunilor in vigoare;
- utilizeaza si intretine imprimanta in conditii optime de functionare;
- efectueaza reglajele necesare pentru fiecare comanda;
- intocmeste rapoarte privind activitatea desfasurata.


CERINTE

- Studii medii (absolvent cu diploma de bacalaureat);
- Absolvirea Liceului Tipografic (reprezinta un avanataj);
- Minim 2 ani experienta in domeniu;
- Disponibilitate pentru lucru in schimburi;
- Cunostinte PC - nivel mediu;
- Cunostinte de limba engleza.

Profil psihologic:
- comunicativ, rezistent la conditii de stres, atentie distributiva si indemanare.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate