Operator Telesales SOHO

ROMTELECOM

25-06-2014 | EXPIRA LA 25-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preia apelurile venite din partea clientilor persoane juridice pentru oferirerea informatiilor solicitate de acestia;promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei;abordeaza clientii companiei care isi declara intentia intentia de a rezilia contractul de servicii astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie respectand procedurile de lucru existente, contribuind activ la indeplinirea obiectivelor compartimentului, respectand standardele de calitate.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Preia apelurile venite din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera politicoasa si profesionista;
Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori;urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este cazul, pentru a le oferi informatiile necesare pentru semnarea contractelor;
Abordeaza clientii care isi declina intentia de a rezilia contractul de servicii incheiat cucompania, astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie, respectand procedurile de lucru in vigoare;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amiabil si profesionist pe toata durata apelului;
Promoveaza produsele si serviciile companiei in toate apelurile eligibile;
Oferira solutii optime pentru companie si client, rezolvand in timp util si intr-o maniera profesionista solicitarile clientilor;


CERINTE

Studii:
Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
Experienţa în muncă:
Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Orientare catre client;
Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
Bune abilitati de ascultare;
Bune abilitati de vanzare si negociere;
Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa;
Stabilitate emotionala;
Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;
Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office);
Bune abilitati de procesare text;
Limba engleza - nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...