Operator Telesales Savedesk

ROMTELECOM

11-04-2014 | EXPIRA LA 11-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul încheiat cu ROMTELECOM, prin promovarea proactivă şi reactivă a serviciilor oferite de companie, respectând procedurile de lucru existente. Oferă informaţii de înaltă calitate clienţilor care apelează serviciul de vânzări şi relaţii cu clienţii. Contribuie activ în vederea îndeplinirii obiectivelor compartimentului respectând standardele de calitate.Responsabilităţi importante:

• Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu ROMTELECOM, respectând procedurile de lucru în vigoare.
• Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.
• Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru.
• Identifică motivul solicitării de reziliere.
• Solicita feedback clienţilor privind serviciile oferite de ROMTELECOM.
• Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei.
• Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua ROMTELECOM.
• Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea situaţiilor semnalate de clienţi.
• Promovează produsele şi serviciile ROMTELECOM.


CERINTE

• Studii medii/superioare.
• Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.
• Abilităţi de negociere şi vânzare.
• Abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare activă.
• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă.
• Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională.
• Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată.
• Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
• Capacitate de a lucra în condiţii de stres.
• Implicare în rezolvarea situaţiilor semnalate de clienţi în scopul menţinerii unui grad ridicat de satisfacţie al acestora.
• Cunoştinţe despre produsele şi serviciile ROMTELECOM reprezinta un avantaj.
• Cunoştinţe PC.

Postul este full time şi pe perioadă determinată.
Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, trimite CV-ul tău.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...