Operator telesales Save Desk GBM

ROMTELECOM

07-05-2014 | EXPIRA LA 06-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul încheiat cu ROMTELECOM, prin promovarea proactivă şi reactivă a serviciilor oferite de companie, respectând procedurile de lucru existente. Oferă informaţii de înaltă calitate clienţilor care apelează serviciul de vânzări şi relaţii cu clienţii. Contribuie activ în vederea îndeplinirii obiectivelor compartimentului respectând standardele de calitate.

• Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu ROMTELECOM, respectând procedurile de lucru în vigoare.
• Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.
• Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevăzut în instrucţiunile de lucru.
• Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea oferind soluţii optime atât în interesul clienţilor, cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom.
• Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
• Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile.
• Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încat să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
• Minim 95% din apelurile servite sunt codate în aplicaţia specifică ce pastrează istoria interacţiunilor clienţtilor cu departamentul nostru (Contact Center Application).

Daca doresti sa devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tau.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.


CERINTE

• Studii medii/superioare.
• Experienţă în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.
• Abilităţi de negociere şi vânzare;
• Abilităţi de comunicare;
• Abilităţi de ascultare;
• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
• Autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată;
• Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
• Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
• Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom prezinta avantaj, cunoştinţe PC.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...