OPERATOR TELESALES - Divizia Call Center - Compartiment Savedesk (OT-SD)

ROMTELECOM

04-07-2008 | EXPIRA LA 10-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM, urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza clientul, atunci cand e cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare pentru semnarea contractului.
• Respectand procedurile de lucru in vigoare, contacteaza clientii care isi exprima intentia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu ROMTELECOM astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie.
• Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor .
• Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor.
• Aplica si respecta valorile Romtelecom.


CERINTE

• Studii medii/superioare.
• Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti.
• Cunostinte despre produsele si serviciile Romtelecom, cunostinte software.
• Abilitati de vanzare si negociere.
• Abilitati de comunicare, abilitati de ascultare.
• Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa, autocontrol.
• Capacitatea de adaptare a comportamentului si abordarii la situatia data.
• Capacitate de a lucra in conditii de stres.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial competitiv, mediu de lucru adecvat si oportunitatea de dezvoltare a carierei profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...