Operator Telesales - Compartiment Suport Clienti (OT-SC)

ROMTELECOM

09-09-2011 | EXPIRA LA 09-10-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Îndeplineşte activităţile specifice de call center :
- Tratează cu profesionalism toate apelurile primite, prin : identificarea corectă a nevoii clienţilor, implicare activă în găsirea soluţiei optime (timp, calitate şi costuri), înregistrarea corectă a cererii în aplicaţiile specifice, păstrând un ton amabil pe toată durata apelului.
- Promovează şi vinde atât proactiv, cât şi reactiv produsele şi serviciile Romtelecom, propune produse sau servicii adiţionale şi/sau alternative care să răspundă nevoilor identificate ale clienţilor în scopul îndeplinirii target-ului stabilit, contribuind astfel la creşterea veniturilor companiei.
- Înregistrează în aplicaţiile specifice situaţiile/solicitările care necesită verificări suplimentare, ce nu pot fi efectuate în timpul apelului, necesitând direcţionarea către Back Office şi/sau alte departamente ale companiei.
- Verifică periodic stadiul cererilor inregistrate, în vederea înaintării pe flux şi a finalizării lor.
- Verifică gradul de satisfactie al clienţilor faţă de serviciile furnizate, asigurand asistenţă comercială.
- Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de câte ori rezolvarea cerintelor clienţilor depăşeşte competenţa proprie.
• Contribuie la dezvoltarea procedurilor şi instrucţiunilor de lucru prin propunerile pe care le face.
• Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacere a cerinţelor clienţilor.

Postul este pe perioadă determinată.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

• Studii medii. Studiile superioare reprezintă un avantaj.
• Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.
• O limbă străină de circulaţie internaţională, de preferinţă engleză, constituie un avantaj.
• Abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare, disponibilitatea de a lucra în ture, capacitatea de a crea un climat favorabil pentru lucrul în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
• Cunoştinţe elementare despre produsele şi serviciile Romtelecom, cunoştinţe IP, networking.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...