Operator telesales - Compartiment Outbound (part time)

ROMTELECOM

11-04-2014 | EXPIRA LA 11-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Promovează şi vinde atât proactiv cât si reactiv serviciile ROMTELECOM, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de şefii ierarhici superiori. Urmăreşte stadiul cererilor nregistrate şi contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informaţiile necesare pentru semnarea contractului.

• Respectând procedurile de lucru în vigoare, abordează clienţii care şi declină intenţia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu ROMTELECOM astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie.
• Identifică corect solicitările clienţilor, oferă raspunsuri profesioniste, se implica activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, pastrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
• Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile.
• Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel înct să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
• Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de cte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşeşte competenţa proprie.
• Periodic se va autoevalua pentru a identifica nevoile de instruire.
• Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activăţii de call center, trasate de şeful ierarhic superior.

Daca doresti sa devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tau.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Postul este pe perioadă determinată.


CERINTE

• Studii medii/superioare.
• Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii, este considerată un avantaj.
• Abilităţi de vânzare şi negociere.
• Abilităţi de comunicare.
• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă.
• Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi a abordarii la situaţia dată, capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
• Capacitate de a lucra în condiţii de stres.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
• Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom, cunoştinţe software.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...