Operator Telemarketing – LEAD GENERATION si OUTBOUND

International Service Group Personnel Management

31-05-2007 | EXPIRA LA 30-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Prospectarea pietei si identificarea de contacte pentru stabilirea de intalniri intre reprezentantii companiei si potientiali clienti;
- Contactarea potentialilor clienti si stabilirea intalnirilor;
- Prezentarea pertinenta si sugestiva a serviciilor companiei (atunci cand este cazul);
- Reprezentarea firmei in conversatiile telefonice;
- Trimiterea de prezentari si oferirea de informatii suplimentare catre potentiali clienti utilizand e-mailul sau telefonul;
- Prospectarea pietei in vederea obtinerii de cat mai multe informatii despre companiile si produsele vizate;
- Informarea echipelor de vanzari in privinta programului, locatiei si persoanelor de contact referitor la intalnirile la care trebuie sa participe;
- Ptimizarea programului echipelor de vanzari;
- Inregistrarea, mentinerea si gestionarea bazei de date cu clienti;
- Introducerea pe calculator, pe scurt, a datelor rezultate din aceste convorbiri;
- Mentinerea legaturii cu clienti potentiali sau fosti clienti din baza de date;
- Participarea la dezvoltarea si implementarea strategiei de telemarketing a firmei;
- Mentine un permanent contact cu piata.


CERINTE

- Experienta anterioara (dovedita) in posturi similare reprezinta un avantaj;
- Studii superioare finalizate sau student in ani terminali (in domeniul economiei, comunicarii sau sociologiei);
- Voce placuta si dictie foarte buna;
- Excelente abilitati de comunicare si prezentare;
- Interes pentru studierea pietei si abilitati de interpretare analitica a informatiilor gasite;
- Nivel ridicat de persuasiune si putere de convingere;
- Entuziasm, rabdare si perseverenta;
- Nivel ridicat de empatie;
- Adresare directa clientilor-tinta;
- Initiativa, spontaneitate si flexibilitate;
- Prezenta de spirit;
- Creativitate si adaptabilitate;
- Simtul umorului;
- Cunostinte PC: Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, Browsere etc
- Cunostinte de limba engleza – nivel avansat (usurinta si fluenta in conversatie);
- Cunostinte de limba germana – mediu spre avansat – nivel conversational si usurinta in exprimare scrisa, traducere si retroversiune (prezinta avantaj);
- Dorinta de a participa activ la dezvoltarea companiei;
- Dorinta de dezvoltare pe termen lung a carierei in domeniul Resurselor Umane (recrutare, consultanta, training);
- Stabilitate si loialitate.


BENEFICII OFERITE

- Salariul atractiv;
- Mediu de lucru competitiv, companie si piata in dezvoltare;
- Training “on the job” si pe servicii;
- Posibilitati de avansare si dezvoltarea carierei in resurse umane.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider pe piata austriaca in domeniul recrutarii on-line, ISG Personnel Management furnizeaza SERVICII COMPLETE de consultanta in domeniul resurselor umane la standarde europene, recunoscute si verificate in peste 10 ani de experienta.