Operator Telemarketing

Novensys

05-12-2007 | EXPIRA LA 04-01-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- consolidarea bazei de date a companiei;
- apelarea prospectilor din baza de date si identificarea de oportunitati de business (generare de leaduri);
- segmentarea leadurilor si urmarirea lor in cadrul procesului de vanzare;
- realizarea de rapoarte saptamanale referitoare la targetul de vanzari;
- implementarea de cercetari referitoare la gradul de satisfactie a clientilor;
- oferirea de feedback/ raspuns la cererile clientilor.


CERINTE

- minim 1 an experienta intr-un departament specializat in Marketing Relational, Telemarketing, Direct Marketing sau intr-un Call Center;
- experienta intr-o companie furnizoare de solutii software poate fi un avantaj;
- cunostinte avansate de operare PC;
- cunostinte operare Siebel constituie un avantaj;
- cunostinte avansate de limba engleza;
- abilitati de lucru in echipa;
- Atitudine responsabila si proactiva fata de munca;
- bune abilitati de comunicare.


BENEFICII OFERITE

- un mediu de lucru placut intr-un departament in formare;
- salariu fix plus % din generare de leaduri/contracte incheiate;
- cursuri de specializare telemarketing si comunicare business.


DESCRIEREA FIRMEI

Novensys este lider in piata de automatizare a managementului informatiei pentru companiile mari si foarte mari din Romania. Fondata in 1996 sub numele de Bar Code Systems, Novensys ofera servicii integrate de gestiune eficienta a resurselor si datelor, destinate companiilor. Novensys isi propune sa sprijine dezvoltarea mediului de afaceri si crede in lucrul bine facut aplicat in solutii de management al informatiei prin implicare, cunoastere si responsabilitate fata de nevoile si aspiratiile clientilor sai, oferind certitudine, control si confort decizional.