OPERATOR TELEFONIC (full time)

Adecco Romania

22-02-2008 | EXPIRA LA 23-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea si inregistrarea (descrierea tehnica) a apelurilor telefonice primite de la clienti;
- transmiterea informatiilor catre departamentul tehnic;
- gestiunea bazei de date;
- verificarea telefonica a gradului de rezolvarea a problemei reclamata de catre client;
- program de lucru: 8:00 – 22:00 (in doua ture) de luni pana vineri;


CERINTE

ADECCO anagajeaza pentru unul dintre clientii sai, una dintre cele mai mari companii furnizoare de servicii IT din lume, OPERATOR TELEFONIC:

- disponibilitate de lucru full time (pe o perioada lunga de timp – de ordinul anilor);
- cunostinte de limba engleza – cel putin nivel mediu;
- cunostinte de operare PC (Word; Excel) – cel putin nivel mediu;
- cunostinte de baza de lucru cu echipamente de birou (telefon, calculator, imprimanta)
- experienta pe o pozitie asemanatoare reprezinta un avantaj;
- persoana calma, organizata, rezistenta la stres, cu voce placuta;


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate