Operator Suport Tehnic Voce

RCS & RDS

29-01-2007 | EXPIRA LA 04-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Monitorizarea circuitelor de voce si a functionarii serviciului pentru
clientii mari.
- Crearea de numere pentru clientii de voce.
- Urmarirea si rezolvarea problemelor cu serviciul de voce, aparute la clienti.
- Verificarea functionalitatii serviciului prin efectuarea de teste cu clientii.
- Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului voce.


CERINTE

- Absolvent studii tehnice (student in an terminal).
- Experienta in configurarea si lucrul cu cu retelele de calculatoare.
- Cunostinte minime despre retelele de telefonie si VoIP.
- Cunostinte medii in lucrul cu calculatorul.
- Abilitati foarte bune de comunicare.
- Atitudine proactiva si orientata catre client.
- Disponibilitate de a lucra in schimburi.


DESCRIEREA FIRMEI

RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti furnizori privati de servicii integrate de telecomunicatii.

Ce va oferim?
Servicii de televiziune [prin cablu tv de la RCS & RDS si DigiTV]
Acces Internet si comunicatii de date [RDS.Net, RDS.Link]
Telefonie fixa nationala si internationala [RDS.Tel]