Operator suport tehnic (telefon&email)

Synco Telecom SRL

21-12-2009 | EXPIRA LA 27-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ofera suport tehnic pentru persoane fizice si juridice abonati la serviciile companiei.

Responsabilitati:
-preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor
-preluarea sesizarilor prin e-mail
-inregistrarea sesizarii in registrul electronic de sesizari
-indrumarea clientului pentru remedierea sesizarii prin telefon, atunci cand este posibil
-inaintarea sesizarii catre echipele de teren, cand nu este posibila rezolvarea prin telefon
-oferirea de suport pentru echipele de teren in momentul instalarii de abonati noi (activare client, troubleshooting in cazul unor probleme initiale asupra conectarii)
-inaintarea sesizarilor catre un superior atunci cand motivul avariei este unul ce nu poate fi remediat nici de catre echipele de teren.


CERINTE

-persoana tanara, calma, serioasa cu disponibilitate de a invata lucruri noi
-cunostinte peste medie utilizare PC si aplicatii Internet
-experienta in administrarea/configurarea/suport networking
-disponibilitate pentru lucrul a 6 zile pe saptamana pe ture (7 ore pe zi de la 10-17 sau de la 17 la 24 in timpul saptamanii si 10-18 in weekend)


BENEFICII OFERITE

-forme de angajare legale din prima luna
-crestere salariu dupa perioada de proba
-bonuri de masa
-decontare taxi/benzina cand deplasarea se face in afara orelor de functionare transport in comun


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizor de servicii de internet pentru utilizatori casnici prin retea proprie fibra optica/cabluri cupru.
Datorita serviciilor de calitate si politicii agresive de promovare compania a reusit sa se impuna pe intreaga arie de acoperire ca si furnizor principal.
Pentru 2006 target-ul este de crestere a cifrei de afaceri si a portofoliului de clienti cu minim 200%.