Job expirat
- asistenta tehnica si suport tehnic pentru clientii companiei in rezolvarea problemelor semnalate;
- preluarea apelurilor telefonice ale clientilor si identificarea problemelor semnalate;
- participarea activa la monitorizarea si dezvoltarea retelei nationale de telecomunicatii a companiei;
- evaluari hardware permanente pentru a asigura scalabilitate sau suport cresterii, respectiv implementarii viitoarelor functionalitati;
- configurarea si instalarea echipamentelor pe suport IP de tip LAN, WAN, VoIP conform specificatiilor de proiect;
- instalarea, modificarea, configurarea, depanarea hardware si software pentru sisteme de tip server;
- realizarea de rapoarte diverse pentru departamentul tehnic
- cunoaste bine sistemele de operare Windows/Linux.
- are cunostiinte solide legate de protocoale TCP/IP
- are experienta cu echipamente active de retea (Routere, Switch-uri, Servere), de preferinta profesionale
- cunoaste bine limba engleza
- Pachet salarial motivant;
- Bonuri de masa;
- Posibilitate reala de avansare si dezvoltare profesionala;
- Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant, alaturi de o echipa de top in domeniul telecomunicatiilor;
- Telefon, masina
- Bonusuri in functie de performante
Ofera servicii profesionale de acces Internet pe suport de fibra optica, radio si ADSL. Calitate fara compromisuri, suport tehnic 7x24, banda garantata, trafic nelimitat.