Operator Suport Tehnic

RCS & RDS

01-04-2007 | EXPIRA LA 07-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea/ rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clienti;
- Monitorizare (mrtg/rrdtool);
- Routare statica, subnetare;
- Configurari minimale Linux si/sau Cisco (interfete, route, firewall, servicii, NAT);
- Configurare minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute).
- Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic.


CERINTE

- Absolvent studii tehnice (student in an terminal); Certificari / cursuri (CCNA) reprezinta un avantaj;
- Cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP;
- Cunostinte avansate TCP/IP - controlul congestiei, confirmare/retransmisie pachete TCP;
- Experienta indelungata in instalare/administrare Linux (inclusiv firewall, servicii);
- Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Atitudine proactiva si orientata catre client;
- Disponibilitate de a lucra in schimburi.


DESCRIEREA FIRMEI

RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti furnizori privati de servicii integrate de telecomunicatii.

Ce va oferim?
Servicii de televiziune [prin cablu tv de la RCS & RDS si DigiTV]
Acces Internet si comunicatii de date [RDS.Net, RDS.Link]
Telefonie fixa nationala si internationala [RDS.Tel]