Operator sondaje de opinie pentru Studiul National de Audienta pe Presa Scrisa

GfK Romania

15-06-2012 | EXPIRA LA 15-06-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatea operatorului de interviu consta in culegerea datelor pe teren, la domiciliul respondentilor (veti avea adrese fixe/prestabilite). Chestionarele sunt in format electronic, se vor completa cu ajutorul unui laptop. Fiecare operator va avea de completat o cota de aproximativ 7 chestionare pe saptamana, impartite pe zile.


CERINTE

- Minim studii medii;
- Viteza de tastare;
- Cunostinte elementare de operare PC;
- Acces la internet;
- Capacitatea de a lucra cu termene limita;
- Cunostinte minime de limba engleza;
- Disponibilitate pentru munca de teren;
- Persoane sociabile cu excelente abilitati de comunicare si putere de convingere;
- Telefon de contact.


BENEFICII OFERITE

Plata se face la chestionar; se poate castiga intre 200-1500 RON/luna in functie de numarul chestionarelor completate;
Se acorda bonusuri pentru performanta, fidelitate, acuratete, implicare;
Program de lucru flexibil, pe care vi-l decideti singur in functie de disponibiliatea dumneavoastra;
Aveti posbilitatea sa va alegeti adresele din baza noastra de date in functie de zona in care doriti sa va desfasurati activitatea;
Posibilitatea colaborarii pe o perioada nedeterminata cu o companie multinationala.


DESCRIEREA FIRMEI

Prezenta pe piata locala din 1992, Gfk Romania este, de peste 10 ani, institutul numarul 1 de cercetare de piata, cu o cifra de afaceri de aproape 9,5 milioane de euro in 2010. Activitatile Gfk sunt structurate in doua sectoare, Consumer Choices si Consumer Experiences.
In sectorul Consumer Choices adunam continuu informatii despre vanzarile din retail a bunurilor de consum tehnologice si date despre consumul media, in vreme ce divizia Consumer Experiences este specializata in probleme de marketing operational si strategic in practic toate industriile si pietele.