Operator sondaje de opinie pentru Studiul National

GfK Romania

07-08-2014 | EXPIRA LA 06-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatea operatorului de interviu consta in culegerea datelor pe teren, la domiciliul respondentilor (veti avea adrese fixe/prestabilite). Chestionarele sunt in format electronic, se vor completa cu ajutorul unui laptop/tableta. Pentru unele studii fiecare operator va avea de completat o cota de aproximativ 7 chestionare pe saptamana, impartite pe zile.


CERINTE

- Minim studii medii;
- Viteza de tastare;
- Cunostinte elementare de operare PC;
- Acces la internet;
- Capacitatea de a lucra cu termene limita;
- Cunostinte minime de limba engleza;
- Disponibilitate pentru munca de teren minim 5 ore/zi;
- Persoane sociabile cu excelente abilitati de comunicare si putere de convingere;
- Experienta in lucrul cu oamenii reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

-Plata se face la chestionar; se poate castiga intre 200-1500 RON/luna in functie de numarul chestionarelor completate;
-Se acorda bonusuri pentru performanta, fidelitate, acuratete, implicare;
-Program de lucru flexibil, pe care vi-l decideti singur in functie de disponibiliatea dumneavoastra;
-Aveti posibilitatea sa va alegeti adresele din baza noastra de date in functie de zona in care doriti sa va desfasurati activitatea;
-Posibilitatea colaborarii pe o perioada nedeterminata cu o companie multinationala.


DESCRIEREA FIRMEI

Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România este, de peste 10 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piaţă, cu o cifră de afaceri de aproape 11 milioane euro în 2011.
GfK Romania - Iasi Business Unit este parte integrantă a Grupului GfK din anul 2005 şi realizează activităţi de outsourcing pentru structurile GfK de la nivel naţional şi european. Compania respectă standardele şi procedurile internaţionale, oferind clienţilor săi servicii profesioniste de colectare şi analiză a datelor.
Grupul GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piaţă din lume, cu peste 11.000 de experţi care se dedică zi de zi descoperirii de noi perspective asupra modului în care oamenii trăiesc, gândesc şi cumpără, în peste 100 de ţări.