Operator Sondaje de Opinie

WEBHELP

23-10-2008 | EXPIRA LA 29-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatile tale vor fi:
- culegere de date prin telefon de la persoane fizice si juridice, pe baza unor chestionare cu intrebari prestabilite
- oferirea informatiilor corecte intr-o maniera profesionala
- inregistrarea informatiilor obtinute

Noi iti oferim oportunitatea de a colabora cu noi (1- 4 saptamani) si de a invata de la cei mai buni in domeniu.

Activitatea se va desfasura in una din limbile: germana, portugheza, suedeza, olandeza, greaca, maghiara, daneza, finlandeza, ceha, bulgara, poloneza, letona.


CERINTE

Crezi ca ai profilul cautat de noi?

Adica:
- esti pozitiv, dinamic si convingator
- ai initiativa si incredere in tine
- ai excelente abilitati de interactiune cu ceilalti
- esti atent la detalii, automotivat si consecvent
- iti doresti sa folosesti cunostintele de limbi straine
- cunosti la nivel avansat una din limbile de circulatie europeana


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

- Salariu motivant
- Bonuri de masa
- Bonus de performanta
- Posibilitatea de a lucra full time sau part time (4 sau 6 ore pe zi)
- Sediu central

Daca iti doresti o provocare si vrei sa pasesti cu dreptul in viata profesionala, trimite-ne CV-ul tau!
Candidatii eligibili vor fi convocati la un test de verificare a competentelor lingvistice.

* Te rugam sa specifici in CV limbile straine cunoscute la nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

WEBHELP SA este un grup francez, specializat in outsourcing-ul relatiei client, care are 5000 de salariati, 15 centre de contact in Franta, Romania si Maroc.

WEBHELP SA este singurul operator de centre de contact care are certificarile ISO 9001 si NF 345 Service Centre de la Relation Client.

WEBHELP a fost clasat pe locul 1 in topul celor mai dinamice 500 de companii din Europa de catre BusinessWeek.

Infrastructura de inalta capacitate si fiabila, atentia pentru calitatea serviciilor si politica de Resurse Umane pozitioneaza WEBHELP in topul celor mai importante companii.