Job expirat
- tine evidenta rulajelor din punct de vedere cantitativ si valoric pentru fiecare client in parte;
- intocmeste facturile de prestari servicii si urmareste încasarea acestora;
- intocmeste situatiile financiare cu clientii;
- urmareste incadrearea bugetara corecta a veniturilor si cheltuielilor pentru fiecare client in parte si pe total activitati;
- in urma analizei efectuate, propune ajustari tarifare sau renegocieri de contracte acolo unde este cazul;
- preia si solutioneaza reclamatiile clientilor;
- experienta de minim 2 ani intr-un post similar;
- absolvent de studii superioare;
- cunostinte avansate de operare pe calculator (MS Office);
- cunostinte avansate de limba engleza;
- excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa, atentie concentrata si distributiva
Compania asigura transportul personalului angajat
FARMEXIM a fost fondat in anul 1990, fiind prima firma de import si distributie a medicamentelor infiintata in Romania.
De 20 de ani, FARMEXIM asigura legatura dintre industria farmaceutica internationala si autohtona si consumatorii finali din Romania - farmacii si spitale.