OPERATOR IT HELPDESK

Sistec-SBsol

12-03-2008 | EXPIRA LA 11-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- creeaza intrari in aplicatia de gestiune a tichetelor in conformitate cu cererile de la clienti;
- stabileste prioritatea tichetelor in conformitatea cu nivelele de prioritizare agreate cu clientul;
- aloca tichetele departamentelor specializate;
- monitorizeaza timpul de rezolvare si intervine atunci cand este cazul pentru respectarea acestuia;
- informeaza clientii despre statusul produselor aflate in service.


CERINTE

- minim studii medii finalizate, de preferinta profil tehnic;
- cunostinte operare PC;
- cunostinte nivel mediu de limba engleza;


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant;
- training dupa angajare;
- posibilitatea de a promova atat in cadrul firmei cat si in cadrul RTC Holding.


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 1994, Sistec-SBsol este recunoscuta de clientii si partenerii sai pentru profesionalism, expertiza in afaceri si capacitatea de a transforma solutii IT si tehnologii in solutii cu valoare adaugata.

Avem o echipa de peste 300 de specialisti care reprezinta valorile companiei in toate serviciile si produsele pe care le oferim, dezvoltam, implementam. Aceste valori sunt orientarea catre client, incredere si curaj, spirit de echipa, respect, integritate si profesionalism si responsabilitate sociala.

OUR BUSINESS IS TO IMPROVE OTHER PEOPLE’S BUSINESS

Telul nostru este de a oferi companiilor solutii informatice complete care sa le asigure imbunatatirea competitivitatii si performantei, prin cresterea eficientei si productivitatii activitatii desfasurate. Solutiile propuse se bazeaza pe experienta indelungata a specialistilor nostri atat in afaceri cat si in domeniul IT.

Competente Sistec-SBsol

· solutii ERP/CRM/SFA
· dezvoltare software
· solutii infrastructura hardware
· servicii BPO

Pentru mai multe informatii va invitam sa accesati siteul www.sistec-sbsol.ro