OPERATOR INFOLINE

ONE2ONE SRL

13-01-2007 | EXPIRA LA 19-01-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Obiectivul postului il reprezinta oferirea de informatii si solutii complete si corecte clientilor, prin intermediul liniei dedicate de apel.

Responsabilitati:
- Oferirea de informatii corecte si complete clientilor
- Acordarea de asistenta si consiliere clientilor
- Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor prin mijloace specifice.
- Alte activitati similare solicitate de superiorii ierarhici.


CERINTE

- Cautam o persoana tanara si responsabila, cu chef de munca si minte destupata, curioasa si dornica mereu sa invete lucruri noi.
- Putere de convingere, aptitudini interpersonale
- Ambitie, perseverenta, capacitate de munca
- Operare Windows, Office, Internet
- Fire dinamica, responsabila si orientata spre rezultate
- Abilitati de comunicare
- Experienta in domeniu este un plus, dar nu si necesara
- Vocabular bogat si corect, posibilitate de a se exprima corect, cu rabdare si politete.
- Serios, stabil, cu dorinta de a dezvolta o cariera in marketing.
- Studii medii, student, absolvent facultate


BENEFICII OFERITE

- Oferim tot ceea ce este nevoie pentru a face pe cineva fericit cu locul sau de munca: salariu bun, beneficii suplimentare, training-uri si un mediu de lucru personalizat.
- In plus, sansa unei cariere ascendente intr-o companie deosebita a oamenilor care lucreaza deja la noi.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie de media directa cu sediul central in Bucuresti.