Operator Info Center

eMAG.ro

15-04-2010 | EXPIRA LA 21-04-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preia mesajele transmise de catre clientii eMAG si raspunde solicitarilor acestora;
- furnizeaza informatii tehnice despre produsele si echipamentele disponibile, precum si despre ofertele promotionale;
- ofera suport si consultanta telefonica pentru clienti si preia comenzile acestora.


CERINTE

Cunostinte:

- studii superioare (absolvent sau in curs);
- cunostinte tehnice IT&C: compatibilitati intre produse, din ce sunt compuse produsele, categorii de produse de pe site;
- cunostinte si abilitati avansate navigare Internet;
limba engleza: nivel avansat;

Aptitudini:

- bune abilitati de comunicare in scris;
- capacitatea de analiza si sinteza in vederea culegerii informatiilor din diverse surse;
- capacitatea de a intelege produsele din punct de vedere functional;
- gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate;


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- pachet salarial motivant;
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala;
- oportunitati de dezvoltare a carierei;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 200 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei noua ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. In anul 2007, eMAG a devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.