OPERATOR INFO CENTER

eMAG.ro

04-10-2009 | EXPIRA LA 10-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea tuturor mesajelor trimise de clienti prin formularele prezente in site si de pe adresa de e-mail infocenter@emag.ro;
- furnizarea de informatii tehnice despre produsele si echipamentele disponibile, precum si despre ofertele promotionale;
- acordarea de suport in preluarea si introducerea in sistem a comenzilor telefonice;


CERINTE

Cunostinte:
- studii superioare (absolvent sau in curs);
- cunostinte tehnice IT&C: compatibilitati intre produse, din ce sunt compuse produsele, categorii de produse de pe site;
- cunostinte si abilitati avansate navigare Internet;
- limba engleza: nivel avansat;

Aptitudini:
- bune abilitati de comunicare in scris;
- capacitatea de analiza si sinteza in vederea culegerii informatiilor din diverse surse;
- capacitatea de a intelege produsele din punct de vedere functional;
- gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate;


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- pachet salarial motivant;
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala;
- oportunitati de dezvoltare a carierei;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online.

In cei opt ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. In anul 2007, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.