Operator Info Center

eMAG.ro

05-03-2008 | EXPIRA LA 04-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea tuturor mesajelor trimise de clienti prin formularele prezente in site furnizarea de informatii tehnice despre produsele si echipamentele disponibile, precum si despre ofertele promotionale;
- acordarea de suport in preluarea si introducerea in sistem a comenzilor telefonice.


CERINTE

- studii superioare (absolvent sau in curs);
- cunostinte tehnice IT&C: compatibilitati intre produse, din ce sunt compuse produsele, categorii de produse de pe site;
- cunostinte si abilitati avansate navigare Internet;
- limba engleza: nivel mediu/avansat;
- experienta de minim 6 luni pe un post similar constituie avantaj;
- bune abilitati de comunicare;
- capacitatea de analiza si sinteza in vederea culegerii informatiilor din diverse surse;
- capacitatea de a intelege produsele din punct de vedere functional;
- gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate;


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.