Operator in Call Center

DC Invest

14-10-2005 | EXPIRA LA 19-10-2005

Job expirat

RESPONSABILITATI

Receptia apelurilor telefonice in cel putin doua limbi de larga circulatie internationala.
- Rezervarea (tratarea) prestatiilor cerute de clienti, cu ajutorul aplicatiilor software interne;
- Apelarea clientilor pentru confirmari
- Pregatirea dosarelor ce urmeaza a fi tratate;
- Expedierea fax-urilor de confirmare sau informare in atentia clientilor;


CERINTE

Studii superioare finalizate
- Foarte buna cunoastere a limbii franceze si o buna cunoastere a cel putin uneia din urmatoarele limbi: engleza, germana (aceasta din urma constituie un avantaj), italiana, spaniola.
- Persoana avand abilitati de comunicare dezvoltate, dinamica, cu spirit client.
- Persoana de incredere, autonoma si capabila sa lucreze singura
- Rezistenta la stress.
- Cunostinte operare Microsoft Office (word, excell, etc...)
- Experienta anterioara in cadrul unui call-center constituie un avantaj


BENEFICII OFERITE

- Un cadru de lucru agreabil.
- Formare profesionala in ceea ce priveste utilizarea softurilor interne specifice.
- Training specific vanzarilor prestatiilor propuse.
- Posibilitatea de a integra o echipa profesionista, tanara si motivata.