Operator Helpdesk

Sistec-SBsol

05-11-2007 | EXPIRA LA 05-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea si rezolvarea cerintelor de suport tehnic din partea clientului
- oferirea de suport remote pentru clienti referitor la probleme de software
- interventii la client pentru diagnosticarea problemelor de software
- raportarea problemelor nerezolvate catre coordonator


CERINTE

- studii cu profil tehnic
- experinta pe o pozitie similara reprezinta un plus
- abilitati avansate de lucru cu PC-ul pentru utilizarea de programe informatice (MS Office, Acrobat, Visio)
- flexibilitate, abilitati de relationare
- capacitate de adaptare si lucru in echipa
- orientare catre client, abilitati de rezolvare a problemelor
- permis de conducere cat. B


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant;
-Excelente oportunitati de dezvoltare;
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant.


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 1994, Sistec-SBsol este recunoscuta de clientii si partenerii sai pentru profesionalism, expertiza in afaceri si capacitatea de a transforma solutii IT si tehnologii in solutii cu valoare adaugata.

Avem o echipa de peste 300 de specialisti care reprezinta valorile companiei in toate serviciile si produsele pe care le oferim, dezvoltam, implementam. Aceste valori sunt orientarea catre client, incredere si curaj, spirit de echipa, respect, integritate si profesionalism si responsabilitate sociala.

OUR BUSINESS IS TO IMPROVE OTHER PEOPLE’S BUSINESS

Telul nostru este de a oferi companiilor solutii informatice complete care sa le asigure imbunatatirea competitivitatii si performantei, prin cresterea eficientei si productivitatii activitatii desfasurate. Solutiile propuse se bazeaza pe experienta indelungata a specialistilor nostri atat in afaceri cat si in domeniul IT.

Competente Sistec-SBsol

· solutii ERP/CRM/SFA
· dezvoltare software
· solutii infrastructura hardware
· servicii BPO

Pentru mai multe detalii va invitam sa accesati site-ul www.sistec-sbsol.ro