Operator Help Desk

Alphyra Romania S.A.

16-10-2006 | EXPIRA LA 22-10-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Oferirea de informatii corecte si complete clientilor sau potentialilor clienti, in ceea ce priveste produsele si serviciile companiei, intr-o maniera profesionista si prietenoasa
-Identificarea, analizarea si rezolvarea problemelor clientilor utilizand calculatorul, bazele de date si procedurile in vigoare
-Inregistrarea tuturor aspectelor importante ale conversatiei, inclusiv reclamatiile clientilor in baze de date specifice, in timpul desfasurarii conversatiei telefonice
-Operarea tuturor modificarilor necesare in contul clientului, in timpul desfasurarii conversatiei telefonice
-Realizarea follow-up-ului la cerintele clientului ce nu pot fi rezolvate imediat
-Respectarea tututor procedurilor aplicabile in activitatea de call center
-Recomandarea unor imbunatatiri ale proceselor


CERINTE

-Studii superioare;
-Constituie avantaj experienta in cadrul unui call center din domeniul telecomunicatiilor;
-Cunostinte bune PC;
-Abilitati de comunicare foarte bune, atitudine pro-activa;
-Disponibilitate de lucru in ture


DESCRIEREA FIRMEI

Alphyra Romania este membru al Alphyra Group - lider european in tranzactii electronice. Prin intermediul unei retele de 125 000 de comercianti, noi oferim servicii de plati de ultima ora care genereaza o eficienta sporita pentru clientii nostri si venituri mai mari pentru partenerii nostri. Prin procesarea unei game variate de tranzactii, in sistem independent, integrat si wireless, noi prestam servicii inovative de tranzactii electronice. Portofoliul produselor noastre include servicii de reincarcare a cartelelor preplatite de telefonie mobila, servicii credit si debit card, carduri electronice de cadouri, platforme de lializare, cat si solutii de plata a facturilor de utilitati.