Operator Help Desk

BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP

28-12-2008 | EXPIRA LA 03-01-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ofera suport si asista utilizatorii in problemele tehnice pe care le intampina in operarea aplicatiilor bancare;

· Mentine relatia cu partenerii Creditcoop in ceea ce priveste funtionalitatea aplicatiilor interne;

· Culege informatii despre problemele aparute, ofera solutii pentru rezolvarea acestora si sugereaza imbunatatiri ale aplicatiilor;

· Rezolva incidente(probleme) care pot aparea la utilizatori cat de repede posibil;

· Transmite catre echipa de programare problemele semnalate care nu pot fi rezolvate local;

· Realizeaza instalarea aplicatiilor bancare si ofera suport in utilizarea lor la end-useri din Banca Centrala Cooperatista.


CERINTE

- Diploma in Economie, IT sau domenii apropiate;

- Cunostinte solide de utilizare a PC-ului si a pachetelor Office;

- Experienta anterioara in domeniu este considerata un avantaj;

- Cunostinte IT: Sql (microsoft sql , mysql), cunostinte de baza Sql Server - Mysql Server, un limbaj de programare constituie un avantaj (java).


DESCRIEREA FIRMEI

Banca Centrala Cooperatista CREDITCOOP este banca centrala pentru 51 de banci cooperatiste si are un numar de 18 agentii in tara.