Operator Help Desk

Star Storage

18-09-2008 | EXPIRA LA 24-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea asistentei tehnice IT (first level support) pentru clientii companiei.

- Domeniul de activitate este Entreprise Content Management (ECM): solutii software de captura si gestiune a continutului.
- Analiza problemelor semnalate de catre clienti si oferirea de solutii in timp real, prin intermediul postei electronice si al telefonului
- Respectarea procedurilor companiei in privinta furnizarii acestui tip de produse
- Stabilirea si mentinerea unei bune relatii profesionale cu clientii

- Actualizarea sistemului informatic de gestiune a solutiilor/produselor aflate in suport tehnic/garantie si a cererilor de support de la clienti


CERINTE

- Absolvent al unei facultati profil tehnic
- Lb. engleza – nivel avansat (fluenta in comunicarea verbala si in scris)
- Persoana cu initiativa
- Abilitati de comunicare si relationare
- Capacitate de a explica si a solutiona probleme in timp real
- Pasionat de domeniul IT
- Capacitate de a lucra atat in mod independent, cat si in echipa
- Dorinta de a lucra la nivel profesionist si de a fi recompensat corespunzator


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).