Job expirat
-Intocmirea facturilor;
-Verifica periodic gestiunea produselor din depozit din depozit;
-Introducerea in sistem a facturilor
-Raspunde de corectitudinea situatiilor obtinute pe baza datelor operate, necesare si solicitate de catre compartimentele beneficiare;
Postul presupune operarea facturilor in programul de contabilitate Ciel si ca atare se cer in mod expres cunostinte si experienta de lucru in acest program.
- Absolvent(a) studii medii
- Experienta in facturare de minim 6 luni
- Cunostinte operare PC avansate (Office, Internet, etc)
- Flexibilitate in ceea ce priveste programul
- Pachetul de beneficii contine: salariu fix + bonuri de masa + bonusuri pentru fiecare factura inregistrata
Deoarece sediul firmei angajatoare este in zona Baneasa sunt vizati in mod special candidatii care locuiesc in zona sau pentru care distanta nu constituie un impediment.
Perform HR este o companie de resurse umane, specializata in trei arii de activitate:
selectie si recrutare de personal, evenimente de cariera pentru tinerii profesionisti
din Romania si consultanta in resurse umane.
Perform HR recruteaza pentru unele dintre cele mai mari companii din Romania, oferind
permanent numeroase oportunitati de cariera tinerilor profesionisti.
Mai multe informatii despre noi puteti gasi pe site-ul nostru oficial, www.performhr.ro