Job expirat
- intocmirea si eliberarea documentelor de livrare si de expediere a marfurilor (facturi, avize etc), tine evidenta documentelor de la depozit;
- colaborarea cu departamentul de vanzari si ofertarea de produse;
- preluarea apelurilor telefonice de la clienti si informarea acestora despre disponibilitate marfa, termene de livrare etc.;
- mentinerea documentelor interne si arhivarea acestora;
- mentinerea relatiei cu clientii firmei;
-mentinerea relatiei cu gestionarul depozitului.
- experienta minima 3 ani de facturare / contabilitate primara / gestiune stocuri;
- cunoasterea pachetului MSOffice;
- cunoasterea programului de facturare EUROGENIUS.(avantaj);
- abilitati de comunicare;
- seriozitate, responsabilitate.
-salariu atractiv
-prime
Agentie de selectie si plasare forta de munca.
Recrutam personal pentru firma de distributie produse alimentare, cu experienta in domeniu de peste 10 ani.
Ne puteti trimite CV-ul la adresa de e-mail:
recrutare@axor.ro