Operator Customer Service

RELAD PHARMA SRL

05-07-2010 | EXPIRA LA 11-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Raspunde la telefon/email/fax/scrisori si rezolva solicitari venite din partea clientilor;
• Furnizeaza informaţii clientilor, atat celor existenti cat si celor potentiali, despre caracteristicile produselor si serviciilor, despre preturi si oferte, politica comerciala, conditii si status livrari, conditii contractuale ;
• Rezolva situatiile ce intervin dupa procesul de vanzare sau le redirectioneaza pentru solutionare catre departamentele responsabile, conform procedurilor departamentale, cu ajutorul calculatorului si a aplicatiilor specifice;
• Face follow-up pentru situatiile care nu pot fi rezolvate pe loc sau nu sunt rezolvate in termen;
• Preia comenziile clientilor si urmareste livrarea acestora.


CERINTE

- experienta de minim 6 luni in domeniu.
- studii superioare finalizate sau in curs.
- orientare catre client.
- capacitate de comunicare interumana, fluenta si precizie in exprimare.
- capacitate de rezolvare a problemelor.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un mediu de lucru placut si posibilitati de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul din liderii pietei de distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice din Romania. La ora actuala RELAD are peste 800 de angajati, care isi desfasoara activitatea in cele 15 subsidiare deschise in cele mai mari orase din tara. RELAD distribuie aproximativ 5000 de produse apartinand unui numar de peste 150 de producatori de renume de pe piata internationala de profil.