OPERATOR CONTACT CENTER - Domeniu Bancar

MELLON ROMANIA S.A.

10-04-2010 | EXPIRA LA 16-04-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Angajatii nostri parcurg mai multe roluri care le permit sa cunoasca in detaliu cerintele specifice ale activitatilor respective din sectorul bancar.
- Tele-marketing/sales: promovarea si vanzarea prin telefon a cardurilor de credit si a creditelor bancare
- Customer Support: preluarea apelurilor clientilor si furnizarea informatiilor necesare
- Collection: contactarea telefonica a persoanelor cu intarzieri sau restante de plata a ratelor la carduri de credit sau credite


CERINTE

Colegii nostri sunt studenti care reusesc, datorita programului flexibil, sa imbine facutatea si castigarea de experienta profesionala in Contact Center-ul nostru. De asemenea, se remarca prin foarte bune abilitati de comunicare, claritate in exprimare, putere de convingere, atentie la detalii si, nu in ultimul rand, excelente abilitati de lucru in echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

Comercializare si service produse si servicii bancare, telecomunicatii.