Operator Contact Center

Cronus eBusiness

28-06-2007 | EXPIRA LA 28-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preia apelurile telefonice si consemneaza informatiile semnalate de catre client
-Face un prediagnostic tehnic al problemei semnalate si anunta nivelele superioare de suport tehnic. Rezolva punctual probleme tehnice HW/SW
-Mediaza relatia intre Departamentul Tehnic si Client
-Monitorizeaza aplicatii specifice de administrare a retelelor si completeaza rapoarte de lucru


CERINTE

Calitati personale:
-Persoana dinamica orientata spre relationarea cu clientii
-Comunicare exclenta, abilitati de a se integra usor intr-o echipa formata
-Organizat, metodic, meticulos, perseverent

Cerintele postului:
-Cunoasterea limbii engleze
-Cunostinte de baza in materie de retelistica, software, telecomunicatii, Internet
-Cunoasterea buna a pachetului MS Office (Word, Excell, Access, MS project)
-Cunostinte in materie de browsere Internet si aplicatii-client email
-Abilitati excelente de comunicare
-Abilitati excelente de tehnoredactare

Avantaje:
-Experienta anterioara intr-un post din sfera relatiilor cu clientii
-Cunostinte de hardware si retelistica
-Cursuri si certificari CISCO
-Background in programare
-Cunoasterea unei alte limbi straine (Spaniola, Italiana, Germana, Franceza)


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienta de peste 10 ani pe piata serviciilor IT din Romania, Cronus eBusiness se numara astazi printre principalii integratori de sistem furnizand solutii de cea mai buna calitate. Cronus are un portofoliu consistent de clienti, printre acestia numarandu-se nume importante in domeniile Financiar/Bancar, Telecom si multinationale. Mai multe detalii pe www.cronus.ro